İçeriğe geç

Nereden Nereye Şikayet Hattı

184’e şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal belirtilen adrese giderek ihbarı yerinde kontrol eder. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli tedbirler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Şikayet etmek için hangi numarayı aramam lazım?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

Şikayet etmek için nereye başvurulur?

Suç duyurusunda bulunmak için doğrudan polise, jandarma veya savcılığa başvurabilirsiniz. Bir suçun mağduru olduysanız veya soruşturma için bildirme zorunluluğu olmayan bir suçtan haberdar olduysanız, genellikle önce jandarma veya polis karakoluna başvurmayı düşünebilirsiniz.

Yollarla ilgili şikayet nereye yapılır?

ALO 159 OTOYOL HATTI / Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığı

170 şikayet edince ne olur?

İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.

184 nelere bakar?

Türkiye’nin her yerinden Alo 184 SABİM’i arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafından sıcak ve güler yüzlü bir sesle karşılanacak, ilettikleri tüm soru ve sorunların Bakanlığımızca hassasiyetle ele alındığını ve en hızlı şekilde çözüme kavuşturulduğunu deneyimleyeceklerdir.

Alo 175 ne işe yarar?

Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.

CİMER hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

176 neyin numarası?

Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi Alo 176, Bakanlığımızla ilgili vatandaşlarımızdan, yerli ve yabancı turistlerimizden gelen her türlü bilgi, öneri ve şikayetlere cevap vermektedir.

Şikayet dilekçesi kaç TL?

Cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunmanın herhangi bir ücreti yoktur.

Alo 150 nedir, ne için kullanılır?

BİMER uygulaması kapsamında tüm kaymakamlık, valilik ve bakanlıklarda “Halkla İlişkiler Başvuru Ofisleri” kurulmuştur. Ancak sadece valiliklerimizde “Alo 150” hattına cevap veren çağrı merkezleri bulunmaktadır.

184 hangi saatlerde hizmet veriyor?

Özetle SABİM, Türkiye’ye 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir. Vatandaşlarımızın görevi, “184 ALO SABİM” numaramızı aramak, 0 312 430 18 49 numaralı faks numaramızdan bize ulaşmak veya Bakanlık merkezindeki SABİM’e şahsen başvurmak.

Bir insanı nereye şikayet edebilirim?

En yakın polis karakoluna gidip ifade verebilir veya Başsavcılığa şikayette bulunabilirsiniz. Polise gidip şikayette bulunmak istediğinizi söylerseniz, görevli memur ifadenizi alıp kayda geçirecektir.

0 850 460 60 60 nerenin numarası?

CEVAP 1: OGS Çağrı Merkezi hizmetine 0850 460 60 60 numaralı telefondan 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz. Ana kontrol merkezimiz olan Kontrol Merkezi Ofisi’ne 08:00-12:00 ve 13:00-17:00 saatleri arasında başvurarak bilgi alabilirsiniz.

174 neyin numarası?

Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.

Şikayet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.

184 arayınca ne oluyor?

4207 sayılı Kanun hükümlerine aykırılıklara ilişkin bildirim ve şikâyetler, Sağlık Bakanlığı ALO 184 İletişim Merkezi (SABİM) tütün ihbar hattı veya Yeşil Dedektör mobil uygulaması aracılığıyla Bakanlığımıza iletilmektedir.

Her şikayet sicile işler mi?

Şikayet geri çekilirse soruşturma ve işlemler kapatılır. Geri çekilen şikayet kaydedilir mi? Suç mahkumiyetini iptal eden şikayeti geri çekme kararı ceza siciline kaydedilir. Zamanaşımı ve genel veya özel af kararları da sicile kaydedilir.

CİMER’e şikayet edince ne olur?

CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir